Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w www.brunopaduzzi.pl należy składać za pomocą wiadomości e-mail : sklep@brunopaduzzi.pl

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez nas w terminie maksymalnie 14 dni od daty otrzymania produktu wraz z kompletnie wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym.

Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.

Zwroty

1. Jeśli rozmyśliłeś się lub z innych przyczyn zakupiony towar Ci nie odpowiada to możesz go nam odesłać w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
2. Do paczki dołącz wydrukowany, wypełniony i podpisany formularz zwrotów który możesz ściągnąć TUTAJ.
3. Pamiętaj, że aby otrzymać pełną zapłaconą kwotę, produkt musi być nieużywany, nienoszący żadnych śladów użytkowania, nie może być wyprany, zniszczony itp.
4. Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki zwrócimy Ci pieniądze:
– Jeśli Twoja płatność była robiona za pośrednictwem tPay to dostaniesz zwrot na to konto z którego nastąpiła płatność.
– Jeśli wybrałeś płatność pobraniem lub zwykłym przelewem to podaj swój numer konta do zwrotu.

5. Zwracane towary możesz odesłać do nas na dwa sposoby:

Sposób 1 – Wysyłka własnym przewoźnikiem

Odsyłasz do nas produkt(y) wybranym przez Ciebie sposobem/przewoźnikiem na swój koszt. Pamiętaj aby zachować potwierdzenie nadania przesyłki. W przypadku gdyby paczka zaginęła w drodze pomoże Ci to ją zlokalizować i wyjaśnić sprawę z przewoźnikiem. Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane przez nasz sklep.

Sposób 2 – Wysyłka przez Szybkie Zwroty INPOST

Udostępniamy naszym Klientom opcję szybkiego i łatwego zwrotu zakupionych produktów poprzez przewoźnika InPost Paczkomaty 24/7. Pozwala to nadać Ci swój zwrot szybko i łatwo w wybranym przez Ciebie Paczkomacie. Koszt takiej przesyłki do nas wynosi 13 zł i będzie odliczony od kwoty którą Ci zwrócimy. Aby to zrobić:

a) Wejdź TUTAJ / https://szybkiezwroty.pl/pl/mmaniakpl

b) Wypełnij formularz podając poprawne dane dotyczące swojego zamówienia w naszym sklepie.

c) Po wypełnieniu formularza nasz sklep otrzyma Twoje zgłoszenie. Zweryfikujemy je. Po akceptacji otrzymasz automatyczną wiadomość na swojego maila z 10-cyfrowym kodem zwrotu.

d) Wyraźnie, dużymi, czytelnymi literami napisz kod zwrotu na spakowanej paczce ze zwracanym towarem. Na opakowaniu nie musisz wpisywać adresu – wystarczy jedynie, że markerem lub długopisem napiszesz w/w 10-cyfrowy kod zwrotu. Jeśli wysyłasz przesyłkę zwrotną w tym samym opakowaniu, w którym do Ciebie dotarła, koniecznie usuń poprzednią etykietę nadawczą.

e) Podejdź ze swoją paczką do dowolnego Paczkomatu i na ekranie wybierz z menu opcję „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”.

f) Dalej wpisz 10-cyfrowy kod zwrotu i zatwierdź go na ekranie Paczkomatu. Będziesz mógł wybrać wielkość skrytki do której należy włożyć paczkę (Mała, Średnia, Duża). Nie przejmuj się – gdy się pomylisz i paczka nie się nie zmieści to będziesz miał możliwość anulowania i wybrania większej skrytki.

g) Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący

Więcej szczegółów na temat zwrotów paczek przez Paczkomaty znajdziesz pod tym linkiem: https://inpost.pl/szybkie-zwroty

Aby maksymalnie usprawnić proces reklamacji/zwrotu będziemy wdzięczni za dołączenie do paczki oryginału/kopii paragonu otrzymanego w paczce lub wydrukowanego potwierdzenia złożenia zamówienia.

* Wszystkie zasady i procedury opisane w tym dziale obowiązują wyłącznie w przypadku zakupów na stronie csgfightershop.pl Jeśli towar zakupiony został przez Ciebie na zewnętrznej platformie zakupowej np. Allegro, Ceneo itp. to musisz dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji zgodnie ze sposobem, procedurą i zasadami obowiązującymi na tychże platformach. Terminy zwrotów, sposoby wysyłki itp. (o ile nie wynikają jasno z przepisów prawa) na w/w platformach mogą się różnić od zasad opisanych w niniejszym dziale.

** Jeśli zwracane przez Szybkie Zwroty zamówienie, było zamawiane za pośrednictwem płatności PayPo to zwracaną kwotę pomniejszymy o 13 zł (za skorzystanie z Szybkich Zwrotów). Kwota ta pozostanie jednak do uregulowania w systemie tPay Pamiętaj o tym!

*** Przy zakupie zestawu promocyjnego nie uwzględniamy zwrotów pojedynczych elementów wchodzących w skład zestawu.

Wymiany

W celu maksymalnego uproszczenia i przyspieszenia procesu nie realizujemy bezpośrednich wymian. Aby wymienić produkt zwróć jeden produkt za który zwrócimy pieniądze i w międzyczasie dokonaj kolejnego zakupu, który zrealizujemy jako osobny zakup.

Uwagi dotyczące zwrotów

1. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. zwrotom nie podlegają produkty, których zwrot i ponowna sprzedaż byłaby ryzykowna z uwagi na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu np. blielizna, rozpakowane ochraniacze na zęby. rozpakowane suspensory, odżywki i suplementy itp.
2. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy „konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy” tak więc sklep www.brunopaduzzi.pl zastrzega sobie możliwość obniżenia wartości kwoty zwracanej Klientowi jeśli zwracany towar dotrze do nas w stanie wskazującym na jego używanie i uniemożliwiającym dalszą sprzedaż po pierwotnej cenie.

Wysyłki w celu reklamacji lub zwrotu przesyłki prosimy wysyłać na adres:

PHU Bojas Sławomir Zając
Brzozówka ul. Jałowcowa 5
87-123 Dobrzejewice
NIP: 8792029028 / REGON: 520878622